البوكس نيوز – هبة السيسي عن فستانها المكشوف: كان نيتي ألبس محتشم

البوكس نيوز – هبة السيسي عن فستانها المكشوف: كان نيتي ألبس محتشم

جريدة البوكس نيوز تلخص لكم متابعينا الكرام أهم ما جاء من هبة السيسي عن فستانها المكشوف: كان نيتي ألبس محتشم ،

ردت الفنانة هبة السيسي على الانتقادات التي تعرضت لها، بعد مخالفتها الشروط التي وضعها حسين فهمي لملابس الفنانات في القاهرة السينمائي، وظهورها بفستان مكشوف في حفل الافتتاح أمس الأحد.

وقالت هبة السيسي في لايف مع القاهرة 24: نمت صحيت من النوم لقيتني طالعة تريند، ومصر كلها بتكلمني، وأنا مش بحب التريند خالص سواء كان عن حاجة كويسة أو وحشة ومش بحب أكون في الظهور علشان كده اخترت الفستان علشان مختلف، حاجة زي بتوع هوليوود وشكله حلو ومش هيكون حلو غير عليا وده مش غرور لكني بيليق عليا الحاجات المختلفة وبيكون شكلي فيها حلو.

وأضافت: لقيت الناس بتقول إني بتحدى حسين فهمي لكن اللي فاهمين في الفاشون بيقولوا أنه مختلف وبينافس عروض الأزياء العالمية وأنا مش بتحدى حد، وماكنش في دماغي أكون تريند، لكني لبست دريس عجبني وشبه فساتين الملكات في العصر الفرعوني وبيمثل الطابع الفرعوني.

وأكدت: مش بحب التريند وماكنتش متخيلة أطلع تريند لكن في كل مرة بحضر مهرجان بلاقي نفسي بطلع تريند لأني بلبس فستان مختلف وفكرته جديدة، زي فستان مهرجان الجونة، فأنا ببدأ الموضة والناس بتقلدني.

واستكملت: لما اخترت الفستان جوزي قالي بلاش تلبسي صدر مفتوح لأنه بيضايق، والمصمم اختار لي الفستان كت وتحته هوت شورت فقلت له عاوزة فستان قصير، فأنا نيتي ألبس محتشم ولكن للأسف الإضاءة فاتحة جدًا مخلية البشرة كلها بلون، ومبينة أن الفستان شفاف لكنها الإضاءة لأن البطانة لون بشرتي.


جريدة البوكس نيوز محرك بحث اخبارى و يخلي موقعنا مسئوليتها الكاملة عن محتوي الخبر او الصور وانما تقع المسئولية علي الناشر الاصلي للخبر و كما يتحمل الناشر الاصلى حقوق النشر و وحقوق الملكية الفكرية للخبر .تم نقل هذا الخبر اوتوماتيكيا وفي حالة امتلاكك للخبر وتريد حذفة او تكذيبة يرجي الرجوع الي المصدر الاصلي للخبر اولا ثم مراسلتنا لحذف الخبر

تعليقات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

error: لا يمكنك نسخ المقالة